Etiketter

lördag 12 oktober 2013

Jag måste ta ett steg bakåt...

Jag kommer idag smått nedstämd, för jag har en sak att annonsera: Vänta er inte recensioner på en längre tid nu. Detta är svårt för mig men jag ser det inte som att jag har så mycket val; mina recensioner är längre och tar längre tid att skriva en någonsin förut, och jag har betydligt mycket mer plugg nu än vad jag hade innan, och det i kombination med det faktum att jag fortfarande vill ha tid för det jag älskar. För att kunna åstadkomma allt detta ser jag inget annat alternativ än att acceptera att det kanske kommer kunna gå veckor utan att jag kan skriva något, men givetvis vill jag hålla er, mina kära läsare, medvetna om det. Med det sagt, detta innebär inte att jag kommer sluta skriva helt, det betyder bara att jag från och med nu endast kommer skriva när jag verkligen känner för det och har tid, så det kanske dyker upp lite nya recensioner från ingenstans då och då men jag uppmanar er att inte vänta på någon.

Tack för ert stöd, och jag hoppas att jag snart kommer kunna dela med mig av en review igen!

/Masa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar